})();

Friday, July 5, 2013

KEEP FIGHTING!!

Buka je FB dapat 3 berita ni

1)Salah seorang sahabat di SLE Support Group meninggal dunia..rasa baru je 2,3 hari lepas arwah post tanya pasal tulang kalau tak salah saya..Al-Fatihah
2)Isteri kepada junior saya masa di UIA meninggal dunia..muda lagi arwah...semoga suami & anak akan terus tabah & kuat..
3 )dapat message ni di inbox 

Assalamualaikum..saya jmpe fb cik kt fb persatuan sle..kakak says baru disiagnose sle semalam..itu pun leh detect lps kandungannya gugur..saya nak tnye apa saya boleh tolong sebagai adik...

Ada orang yang perjuangan nya telah selesai & ada orang yang perjuangan nya baru bermula...& kita yang tengah berjuang..teruskanlah perjuangan tu sampai hujung nyawa..andai dah tiba masa biar kita pergi dengan tenang & bersedia.. pada masa yang sama berusaha untuk tinggalkan juga good memory pasal kita utk orang yang masih hidup...semoga orang ingat yang baik2 je pasal kita...

No comments:

Post a Comment