})();

Sunday, April 21, 2013

Again..penjual produk ~SIGH~

Setiap orang ada hak untuk membuat keputusan dalam hidup masing2...

As a patient,ada yang buat keputusan untuk concentrate dengan rawatan alternative..takde masalah sebab itu adalah hak anda..sama jugak bila ada patient yg buat keputusan untuk concentrate dengan rawatan hospital..sama jugak ..terpulang ,tu adalah hak masing2 tapi..tak perlulah penjual produk datang dengan ayat ni:

"Kenapa Dr hang tak bagi hang mkn produk aku?Siapa Dr hang tu?Hebat sangat ke dia ? suka2 hati nak judge produk aku.produk aku ni bagus tau tak.dah terkenal ke seluruh dunia"

dengan penuh budi bicara aku cakap macam ni

"The point is bukan Dr aku hebat atau siapa Dr aku.Neither my Dr nor I tak de masa nak judge your product.Aku just tak mau ambik RISIKO.Thats all.tak de somehing personal pun"...hehe..tu ayat yg keluar dari mulut.

..yg ada dalam hati adalah...

"Aku tak percaya pun produk hang tu boleh sembuh 1001 penyakit seperti dinyatakan dalam testimonial(pesakit CKD -Chronic Kidney Disease pun tak payah dialisis lepas makan produk ni uolsss..bila aku tanya tau x CKD tu apa?...tergagap -gagap nak jawap.. & SUKA HATI AKULAH nak beli ke tak..duit aku kan..x yah la nak emo sangat bila orang tak mau beli.."

No comments:

Post a Comment